måndag 9 mars 2015

Veckoinfo

Nu går det undan. Det blir hela fyra löpningar i veckan och det känns riktigt bra. Med på schemat finns också en del annat och det gillar jag.

Det känns som om jag gjorde framsteg varje vecka. Kanske jag gör det och att det inte bara är en känsla. Veckan som gick var bra träningsmässigt. Söndagens långträning var 90 min lång. Jag höll koll på pulsen och släppte inte upp den. Mot slutet steg pulsen och då gick jag. Pulsen skulle vara låg. Punkt.

Dagens löpskola (min grupp) gick bra. Gruppen hölls ihop så där nästan. Behövde inte alls spurta vilket var skönt. Fick en lugn timmes löpning varvat med promenad till veckans träning.

I morgon gäller det att vara i toppform. Då är det PT-timme. Vad hon hittar på vet jag inte. Hoppas nåt tufft... ;) Känner jag henne rätt blir det nåt tufft. Vi får se  i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar