söndag 15 mars 2015

Planering

Nu är det dags för nyårslöften, eller hur? Nu är tre månader avklarade, tja nästan tre, och nu återstår bara 9 månader. 

Ett maratonlopp finns redan i kalendern. 15.8 för att vara mera exakt. Dessutom ska jag springa två halvor nånstans nångång. 

Vinterbada kommer jag att våga mig på i år, har jag bestämt. Det borde göra susen åt mina medfarna ben. Aj aj aj, så de värker stundvis. Och på tal om värk kommer jag att ta hand om min kropp och stretcha varje vecka. En ledd stretching i veckan är minimi, helst två. 

På jobbet kommer jag att uppdatera allt material. Från 0 börjar jag. Har uppdaterat lite varje år men nu känns det som om en helrevidering vore på sin plats. Huh, I wish me luck.

Inga nya träningskläder in da house före maj. Ok? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar