lördag 27 juni 2015

En morgonträning

Träningen känns lätt, det kniper visserligen till i benen, men ansträngt eller tungt är det inte. Har tränat 6 dagar denna vecka, allt från 30 till 60 minuter/pass så inget överdrivet. Den totala mängden och tiden hamnar på en lägre nivå än jag vanligtvis tränar veckovis. Kvalitetsmässigt är veckans pass bättre än de veckor där mängden varit 10 timmar. Nu går utvecklingen framåt, hoppas jag. Ett maratonlopp ska löpas om 6 veckor så jag väntar ivrigt på det stora klivet upt och framåt. 

Nu kommer jag att söka mig till sällare löpmarker. Bildbevis senare. Dagens bildbevis från morgonträningen i ett kallt och regnigt Kby, + 10 grader och regn kl. 7.30. Dottern kom med för att förbättra sitt Cooperresultat. Heja henne!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar